torsdag 18 mars 2010

Trött i ögat

Jag är trött i ögat. Tur att det är fredag imorgon, det ska bli så skönt med helg.

Shit, jag är så trött så jag har typ stillestånd i huvudet känner jag, det är helt tomt där inne. Skriva går med andra ord inte så väldigt bra... Man kan inte direkt säga att det flyter på.

"-Blink blink, blink blink" säger textmarkören "- låt inte mig stå här och blinka, skriv då!" Men det enda hjärnan kan svara är "-ÖÖÖööhhh vaaa baaa haa ööö zzzz". Det är ett mycket givande samtal min hjärna och textmarkören på skärmen har. Lite som två fjortonåringar; "-Ahhh hon baah" "-Ahh ååh jaaa baaahhh" "-MMm!"

Det märks när jag är trött för då skriver jag inget vettigt alls fast med ganska många ord ändå, jag ordbajsar och det kommer inget vettigt ur mig alls.

Ordbajs, och ett öga från skissblocket. Det är vad jag kan bjuda på ikväll.



Sov gott, söta drömmar.
Här ska snarkas!

1 kommentar:

Anonym sa...

Snarkades de? jag minns inte eftersom jag sov =)


Pöss