onsdag 10 mars 2010

Solsken till mitt solsken

Till mitt hjärta.
Han behöver lite uppmuntran idag. Inte nog med att han gick upp vid fyra och var tvungen att gå till jobbet för att bilen var på lagning och sen jobba ett tolvtimmars pass, så fick han felaktig information av ones support och lyckades ta bort hela forumet han har haft i flera år, allt är borta. Han är väl sådär nöjd just nu, så jag tänkte försöka sätta ett litet plåster. Jag kan inte ge dig forumet tillbaka men jag kan ge dig kärlek!






Du är mitt solsken älsk.

5 kommentarer:

srandra sa...

oj, va fin! bra med sånna här bilder så man får lite vårkänslor :)

Unknown sa...

Och ta bort att du måste godkänna alla kommentarer! Låt det öppna ordet tala :)

Unknown sa...

Nah... stackars Daniel! Men hoppas verkligen det löser sig! Man tycker ju att det ska vara standard att man ska kunna få tillbaka en backup på ett webhotell :(

Jos sa...

Haha, men jag gillar ju att godkänna muahahah :D

Å andra sidan är det ju inte så många som läser så kanske lika gärna ska ta bort det :)

Tack min Sandra :)

Jos sa...

Nu så, kommentera away, för nu behöver jag inte godkänna nåt! :)