torsdag 4 mars 2010

Can't be arsed...

... med den här blomman mer nu, så ja, håll till godo.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Fin blomma :)

//Dada

Botchow sa...

men wooooow!!
Du e sa duktig jos!!
Vad har du malat den i? Pastell? Olja? Eller pa datorn?

Jos sa...

Åh tack min ananas vad glad jag blir! :D

Jag har målat den i photoshop bara, med ritplatta :) Orkar aldrig mecka med att måla på riktigt, då blir det mest skissblock och nån gammal blyertspenna.

Målade ju lite i akryl förr, men har inte gjort på flera år, fast det hade varit roligt att ge mig på det igen nån dag. Har så dåligt tålamod bara :/

Kanske i och för sig kan leta fram nåt gammalt jag gjort och se om jag kan scanna in :)

Pussar!

Unknown sa...

Den var ju awesome! Snyggt med svart bakgrund

Britt sa...

Säger det igen då, du e ju otroligt duktig. Och mattallriken ritade du snyggt med, såg ju helt *live* ut =)

Jos sa...

Haha Britt :D

mum sa...

snygg jos :)

Srandra sa...

Va fin jovsen! ser ut som ett foto :) vackert foto :)