måndag 1 mars 2010

Klidd, kladd, kludd








Ikväll har jag kliddat och kluddat lite, använt min fina ritplatta lite. Jag vet inte hur det blev, men jag måste komma igång med att rita nån gång ju och då får jag lite ge fan i att tycka bra eller dåligt, fint eller fult, för annars blir det aldrig nåt med det. Övning ger braighet och allt det dära.

Nu gör handen ont, allt enligt planerna.. eller jag hade i alla fall inte förväntat mig något annat. Den brukar göra det när jag inte ritat på ett tag. Därav det lite halvfärdiga resultatet, klockan är mycket (börjar närma sig i alla fall) och handen säger nje du, nu får det allt räcka för idag.

Lite off är jag, som vanligt på måndagar, så jag det är bäst jag inte skriver så mycket. Det blir bara blahablaha ändå.

Over and out och puss och de.

6 kommentarer:

Unknown sa...

You go girl! Komigen nu! Mer bilder :)

Du får börja hänga lite på deviantart.com och ladda upp dina bilder. Så får man massa kommentarer å så, det brukar sporra en att fortsätta ;)

Botchow sa...

Jaaaa, mer bilder! Sa fint!

Srandra sa...

Kul när du målar! Du är duktig, och som sagt man blir bättre å bättre :) Jätte fina bilder!

Jos sa...

Tack vad ni är fina! Deviantart får vänta lite, har en känsla av att dom kommer skratta om ja lägger upp nåt nu :D

Pussar

Britt sa...

Wow du e ju jätte duktigt, mera sådant tack..

Frida sa...

Aww, du e så så braaaaa! Och dessa var ju asbra! <3