måndag 15 mars 2010

Så var det måndag igen ja

Måndag och jag, vi går helt enkelt inte så bra ihop av någon anledning.

Har inte haft nån ork att sätta mig och rita i helgen, däremot har jag fått virkat lite mer på min blivande mormorsfilt. Med den här takten lär den väl bli klar lagom till högsommaren när det är som varmast, men då har man ju i alla fall en färdig filt tills hösten kommer! Tänka sig, min första egengjorda filt, det trodde jag aldrig!

Jag vill ha vår och jag vill ha den nu! Mera sol och bort med snön!
En blomma från mitt skissblock för vårkänslornas skull.



Nu blir det Cougar town!
Tänker alltid på mig och Sandra när Ellie och Jules pratar i telefon.
Hade vi bott närmare hade vi säkert också stått och tittat på varandra i våra fönster när vi pratar i telefon. Så klockrent!

Puss

1 kommentar:

Srandra sa...

haha, det vet du att vi hade! Det hade ju varit drömmen, att bo så nära så vi kan kolla på varandra medans vi pratar i telefon! En vacker dag kanske :)