måndag 26 april 2010

Jag vill inte gå och lägga mig!




När växer man ur trotsåldern?
Jag borde väl ha passerat det stadiet nu.

Men här sitter jag, igen.

Jag har absolut inget speciellt för mig och inga måsten, ett perfekt tillfälle att gå och lägga sig hyfsat tidigt men så sitter jag ändå här och trotsar mig själv på något fånigt sett.

" -JAG VILL INTE GÅ OCH LÄGGA MIG!"
" -Men du måste! Du ska ju upp tidigt imorgon och jobba!"
" -VILL INTE, VILL INTE, VILL INTE!"
" -Nej, okej då men skyll dig själv, jag tänker inte tjafsa med dig längre. Du kommer va skittrött och grinig imorrn!"

Jag förstår mig inte på mig själv ibland. Jag kan vara hur trött som helst och ändå ska jag in i det sista sitta och hålla mig vaken av någon underlig anledning. Som att jag trotsar, fast den ända jag trotsar är ju mig själv. Skumt det där.

Och nu är det inte ens speciellt tidigt att lägga sig längre, för jag ritade lite. Förlåt mamma, jag ska gå och sova nu.

Puss

7 kommentarer:

Botchow sa...

Haha sotnosen!! Det ar underligt det dar, men jag vet kanslan, brukade ocksa vara san, kunde aldrig ga a lagga mej i tid innan jag borjade jobba eller ga till skolan. :-)
Hoppas du sover sa gott nu da!

Puss!

Srandra sa...

Visst är det skönt att vara vuxen? Du kan va uppe hur länge du vill och äta godis sju dagar i veckan.. adulthood suck!

id sa...

men jovsen, haha. måste sova också juv :) puss!

Anonym sa...

du får börja jobba på natten :)
pyss :) /eva

Jos sa...

ja de hade nog passat mig eva :)

du har rätt sandra, det var nog bra på nåt sätt när nån sa vad man skulle och inte skulle göra :) slapp man tänka själv ju haha

puss

Anonym sa...

Haha såååååååå typiskt min jos :) haha men jag älskar dig mer för att du är så underbar!

Finaste <3

//Dada

Anonym sa...

Haha såååååååå typiskt min jos :) haha men jag älskar dig mer för att du är så underbar!

Finaste <3

//Dada