onsdag 7 april 2010

Äntligen!

Idag kom mina grejer från HM, väntat ett tag nu ju!
Allt utom en tröja till Dada var med och allt passade! Skönt!
Behövde lite som kan glädja nu när det varit så mycket tjafs med hyresvärden.

Batteriet på min kamera är ganska så dött så jag lånade Dadas iphone och tog kort med, det blev sådär, helt kass ljus, men det får duga så länge. Va lite svårt att hinna få en bild utan katt i med, för dom skulle ju fram och nosa på dom nya grejerna såklart. Nyfikna i strutar som dom är.

BABABADABABA DA DA!





Captain America kallingar till Dada!



En blomma till mitt hår...



Nu ska jag göra mig ordning för sängen, så blir det Solsidan från i fredags innan jag hälsar på i drömmarnas land.

God natten till nästa gång!
Puss

3 kommentarer:

Unknown sa...

Godnatt Josefin! Puss puss!

Botchow sa...

Star Wars! Den var riktigt snygg! :-) Den andra var snygg ocksa saklart! Din stil :-)

Anonym sa...

Ååå så fina grejer juv :D puss id!