onsdag 21 april 2010

I'm just a dreamer baby




8 kommentarer:

Anonym sa...

Grymt jobbat jos, Deviate Art snart kanske? :)

Bästaste <3

Dada

Jos sa...

nej de vågar jag aldrig :)

pusspuss

Anonym sa...

Du borde trycka födelsedagskort av dina alster...e ju jätteduktig på att måla..jag hade köpt iaf!! Kram Sanna

Jos sa...

Va söt du är Sanna! Tack, vad glad jag blir! :) Kanske är något att fundera på till framtiden, måste öva öva öva mera bara :)

Kramar

Botchow sa...

Ja verkligen! Tryck kort eller nagot! JAttesota!!!

Britt sa...

Jag bara ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR dina får, får nog bli en sådan om jag ska tattooa mig igen =)

Britt sa...

Hmm konstigt jag skrev ju att det va jag, men du det va jag som skrev det innan hahaha

Srandra sa...

lilla bä! :) söthe! jag hade med köpt dina kort! hade varit grymt ju.. det här hade det fått vara ett -jag saknar dig- kort ,, Puss