måndag 15 februari 2010

Jag är alltid lika positiv på måndagar

Det blev inget lost igår, det blev inte så mycket gjort alls som jag ville, och inte somnade jag i tid heller, för stress är ofta lika med massa tankar som snurrar på en gång när man lägger sig i sängen. Jag försöker nollställa hjärnan när jag ligger där och mal, igår försökte jag tänka på moln (av någon konstig anledning, varför skulle det funka liksom?), i alla fall, det funkade kanon... i ungefär 3 sekunder, sen associerade jag moln med något och sen var det igång igen. Och inte hjälper det när Dada snarkar mig i örat heller.

Jag låter grinig, jag märker det, men trötthet kan göra det, så att man känner sig lite lätt aggressiv. När jag ändå är inne på det här härligt negativa spåret, nämnde jag att jag har huvudvärk till förbannelse?

Ah, så, nu har jag fått lite ur systemet, skönt.

Jag hade tänkt sova en stund, men istället gör jag mig själv lite gladare med...



It's all good.

1 kommentar:

Sandra sa...

Månadagen är snart slut! :) är det sån man choklad köper i finland? puss