onsdag 24 februari 2010

Från glädje till skräck till lättnad

Idag kom mina grejer från Shock! Lycka!

Är så nöjd med mina örhängen och mitt halsband och Dada blev glad för sina shotglas. Tröjan får jag ta mig en funderare på, Dada säger att den är för liten! Storlek M/L är den ändå, inte visste jag att jag har gått och blivit en jätte! Men som sagt, får ta en provning till, kanske är en konstig modell bara, drar mig lite för att skicka tillbaka... betala frakt igen och allt.

Var så glad över mina örhängen och mitt halsband och tänkte, ja jäklar, detta måste fotas och upp på bloggen! Så tar jag av linskyddet, och ut kommer tusen bitar glas! Jag dog lite på insidan tror jag, blev så jäklans rädd att det var linsen som var paj också... men efter en tur ner till kamerahuset så verkar det som jag klarade mig undan med ett nytt uv-skydd! 185 kronor, helt överkomligt. Bättre än dom tusenlappar jag var rädd att det skulle kosta där en stund. Jag misstänker att kameran med väska och allt eventuellt legat på pallen här i datarummet och sen tagit en tur till golvet därifrån.

Lite tur får man ha ibland! Och underskatta inte uv-skydd!

Kameran är nu alive and kicking, så här är mina nya fina örhängen och mitt halsband...



2 kommentarer:

Srandra sa...

Jätte fina smycken! Knepigt med tröjan ju, du får lägga upp bild så vi kan se :)

Botchow sa...

snygga orhangen!! Love them!! Sa himla jos. Jag vill ocksa se trojan! Ingenting kan la va for litet for dej??
Puss